dimecres, 1 de juny del 2016

Salutació

Benvinguda


Serveixi aquesta benvinguda per saludar-vos i oferir-vos el blog de l'associació d'antics alumnes del col.legi claret de barcelona. La pretensió es que sigui un nexe de comunicació entre totes les persones que en algun moment de la seva vida estudiantil, varen cursar estudis a l'antic Colegio del Corazón de María, actualment escola Claret. Ja fa quatre anys que un cop l'any ens trobem i som molt ben acollits per part del col.legi i ho acabem amb un dinar. L'anecdotari que surt es molt ric i el retrobament desperta en cadascú de nosaltres vivències que si bé mai havien estat oblidades, no hi havia hagut possibilitat per recordar-les. En aquesta salutació volem agrair en primer lloc la disponibilitat que hem tingut del col.legi que en tot moment ens ha facilitat acolliment i ens ha facilitat les instal.lacions i ha permès que ens tornàssim a sentir com a casa. També agrair-vos a tots aquells que amb entusiasme heu atès la crida que s'ha fet per participar en aquestes trobades. Desitgem doncs que utilitzeu el blog per coneixere les notícies que hi anirem publicant de l'associació.



11 comentaris:

  1. Quins records.....Mai oblidare aquells anys on vaig formarme i el millor professor que he trobat mai, el pare Bantulà, el seu carisma m' ha acompanyat els darrers 50 anys.
    Joan

    ResponElimina
  2. Hola sóc un ex alumne de l'escola com em puc posar em contacte amb vosaltres?

    ResponElimina
  3. Per mi el pare Bantulà dels pitjors. El millor el pare Costa.

    ResponElimina
  4. Però que diueu? Jo em quedo amb el pare Farré o el pare Pujol (tout le Bescherell!)

    ResponElimina
  5. Algu recorde al pare Brasero o el pare Palaci....o el Hitita o el Picio que no era un cura?

    ResponElimina
  6. Al pare Palacin, rodejat d'alumnes com si fosin papallones al voltant d'una flor.....

    ResponElimina
  7. el millor el pare guilella, donava classes, feia d'entrenador d'hoquei i els diumenges duia a una colla de nanos al camp de sarrià a veure l'espanyol.
    però bons records de la resta del professorat.
    xavier espiña

    ResponElimina
  8. Molt bon record del Pare Sanz 1955-56

    ResponElimina
  9. M'hi vaig passar 9 anys en aquella casa. un record agredolç. Llums i ombres. Recordo molts dels noms que esmenteu, alguns, pocs amb afecte. Del p. Bantulà en tinc un record especial, potser perquè no el vaig tenir de professor. El meu amor per la mineralogia va fer que tinguéssim moltes hores de tertúlia amb les mostres de minerals que jo li portava i m'ensenyava a identificar-los i classificar-los durant molts matins de dissabte, mentre altres jugàveu al pati. Per mi va ser un veritable mestratge, que m'ha marcat tota la vida. El laboratori on treballava era un veritable santuari per mi. Vaig aprendre moltíssim sense haver arribat a les seves classes, car tot això passava quan jo feia EGB, i el BUP el vaig fer en un altre lloc. De la resta que esmenteu, prefereixo guardar-me'n l'opinió, i d'altres dels que no parleu, mes val que ni els recordem.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bon record també del p. Sureda Gomis, una gran persona, i de les sessions de disc fòrum que s'organitzaven a l'auditori uns dissabtes al matí.

      Elimina